Pro konkrétní objednávku nemusí být dostupné všechny způsoby doručení. Při objednávce se vám vždy ukáže, ze kterých možností máte na výběr.
Ceny jednotlivých způsobů doručení jsou uvedeny při objednávce.
Před vyzvednutím zboží počkejte na e-mail či SMS s potvrzením. Pošleme je, jakmile bude zboží na prodejně připraveno, proces totiž nějakou chvíli trvá.
Na prodejně bude připraveno ještě následujících 15 kalendářních dnů.
Pokud zboží v této lhůtě neodeberete, je uvolněno do volného prodeje.
Výhodou tohoto způsobu doručení je časová nezávislost na vyzvednutí.
Standardní doručení balíku
V ideálním případě je balík dodán osobně.
Balík může převzít i jiný člen Vaší domácnosti.
Jestliže nikdo není doma
GLS se zeptá sousedů, jestli pro vás balík mohou převzít. Jestliže žádný ze sousedů balík převzít nemůže, GLS ho vrátí zpět do regionálního depa a v dalších pracovních dnech provede druhý a poté třetí pokus o doručení.
Oznámení o zásilce
Jestliže balík nelze doručit na uvedenou doručovací adresu, doručující řidič zanechá oznámení o zásilce. To obsahuje důležité informace, jako je jméno souseda nebo telefonní číslo GLS.
Vybírat můžete z následujících možností:
- Doručení na původně uvedenou adresu – Vy si vyberete den.
- Doručení na jinou adresu nebo jinému příjemci dle Vaší volby.
- Doručení balíku do GLS ParcelShopu dle Vaší volby. Balík zůstane v ParcelShopu a Vy si ho můžete vyzvednout v následujících pěti pracovních dnech. Nový pokus o doručení se neprovádí.
- Souhlas s uložením. Řidič GLS může doručit Váš balík na Vámi určenou adresu, i když nikdo nebude doma.
- Odmítnutí převzetí. Balík se vrací odesílateli.
- Vyzvednutí balíku v GLS depu. Balík zůstává v depu a Vy si ho můžete vyzvednout do pěti dnů. Nový pokus o doručení se po marných pokusech neprovádí.
Bližší informace na stránkách přepravce: https://gls-group.eu/.
Balík Do ruky
Obchodní balík, jak ho znáte. Česká pošta garantuje doručení přímo do ruky na zvolenou adresu již následující pracovní den po podání zásilky. Přes SMS i e-mail vás bude v den podání informovat o doručování balíku.
Pokud vás doručovatel nezastihne, nechá lísteček v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště (kontakt najdete na lístečku). Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby.
Bližší informace na webu České pošty na: http://www.postovnibaliky.cz.
Tip: Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení zásilky dle svých potřeb.
Balík Na poštu
Vyberte si kteroukoli z 2600 pošt po celé ČR. Balík Na poštu tam pro Vás bude připraven k vyzvednutí již následující pracovní den. Služba je praktická v situacích, kdy nejste k zastižení na jednom místě nebo v pracovní době nemůžete balík převzít. Česká pošta vás přes SMS a e-mail bude informovat o doručování již v den podání balíku.
V košíku si jednoduše vyberete, na kterou poštu chcete objednávku doručit. Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o prodloužení úložní doby.
Tip: Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit poštu, kde si chcete zásilku vyzvednout.
Rozvoz je zajišťován naším prostřednictvím.
Při doručení zboží na adresu, posíláme fakturu/daňový doklad automaticky na e-mail ihned po potvrzení dodání zboží od dopravní společnosti.
Při přebírání zboží od doručovatele – zboží hradíte v hotovosti řidiči dopravní společnosti nebo poštovnímu doručovateli. Vždy si prosím připravte potřebný obnos, urychlíte tím předání zásilky.
Při osobním vyzvednutí zboží u doručovatelů a pobočkách České pošty dle podmínek České pošty.
Zvolíte-li platbu klasickým bankovním převodem, automaticky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Po připsání platby na náš účet na tentýž e-mail obdržíte daňový doklad.
Při platbě převodem předem:
- může být termín dodání ovlivněn termínem uhrazení platby (zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet)
- je třeba, aby byla částka připsána na náš účet nejpozději do pěti pracovních dnů po potvrzení objednávky, v opačném případě ji lze považovat za zrušenou,
- při osobním odběru zboží, je nutné předložit doklad totožnosti (občanský průkaz, pas).